فکر تو


عاشق به عشق نرسیده

به سلامتی اونو یارش...منو یادش.....

به هر چه فکر می کنم از فکر تو در نمیام        مگه تو چه داری که من اینقدر تورومیخوام

کار من شده این روزها سراغ تو را گرفتن        از تو خواستن از تو شنیدن توی تمام حرفهام

باورم نمیشه که دلم چقدر بی تو تنها میشه      می دونم اگه رفتی روزگارم سیاه میشه

تو که گفتی هرگز منو ترک نمی کنی              اما حالا چرا حتی دلت برام تنگ نمیشه

منی که تمام زندگیم را وقف تو کرده بودم       کاش می دانستم هرگز در دل تو نبودم

حالا چه طور من میتونم فراموشت کنم            کاش قبل از رفتن تو من رفته بودم

من به تو هر چی می خواستی هدیه کردم         پس دیگه نمی خواهم با تو باشم توبه کردم

 

 



نظرات شما عزیزان:

♥♠بهاره♠♥
ساعت17:56---1 آبان 1392
salam mamnoon ke bem sar zadi
linkidamek.khosh hal misham
mano ham belinki


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:,| ساعت 12:12| توسط ارمان| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت